יאריס קרוס – טויוטה רייכמן

 

סגמנט הקרוסאובר הקטן כובש את ישראל בשנת 2021, כאשר אחד מהדגמים הבולטים בקבוצה הוא היאריס המשודרג, גרסת SUV קרוס. הוא מציע עיצוב בלתי מתפשר, אבזור מפנק ודירוג בטיחותי גבוה. 

 

מהו בעצם SUV?

 

SUV הוא רכב עירוני המתאים גם לנסיעה בשטח וגם בעיר, הוא גבוה מרכב משפחתי ומעניק חלל גדול. כיום, אפשר לבחור בכלי־רכב זה בהנעת בנזין או בהנעה היברידית. ה־SUV החדש של טויוטה יאריס קרוס תוכנן במיוחד לנהגים שרוצים יותר. הוא גבוה בתשעה ס"מ מעל היאריס המשפחתית, וכך מתאים יותר לצליחה של כבישי עפר מאתגרים. הוא אף ארוך יותר מהגרסה המשפחתית, בעל שטח תא מטען גדול ומרחב פנימי מרווח שמתאים לכל המשפחה, לציוד לנסיעת שטח וגם לנסיעה בעיר.

אחד מהחסרונות שיש ל־SUV הוא גודלו, שאינו מתאים לחנייה בעיר. את זאת פתרו חברות הרכב בהשקה של SUV קומפקטי, המכונה B-SUV, שכולל את כול יתרונות השטח של ה־SUV, עם התאמה מושלמת לנסיעה וחנייה בעיר. הטוב משני העולמות. לכן, רבים מחפשים רכב קרוסאובר שיכול לעבור בשנייה מאספלט לכביש עפר, ולהציע חוויה מושלמת בכול תוואי דרך. אחד מהדגמים המובילים ביותר בסגמנט הזה הוא יאריס קרוס של טויוטה, שנבנה במיוחד לנהגים שרוצים יותר.

 

המפרט הטכני של הקרוס

 

טויוטה יאריס קרוס מגיע בעיצוב מרהיב, בגוונים שונים וכולל מנוע 1500 סמ"ק בגרסת הבנזין. הוא מגיע ל־126 כ"ס. הגרסה ההיברידית החסכונית בדלק מגיעה עם שני מנועים: מנוע חשמלי של 80 כ"ס ב־14.4 קג"מ, ומנוע בנזין של 92 כ"ס, ב־12 קג"מ. 

כול רמות הגימור של yaris cross כוללות אבזור בטיחותי מתקדם מהשורה הראשונה הכולל: זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, זיהוי רכב דו־גלגלי, זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה אקטיבית, שמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ואור גבוה המתאים את עצמו לתנועה שממול.

אבזור הרכב כולל מסך שמונה אינץ', מצלמה אחורית ומערכת חכמה של אנדרואיד אוטופליי וקאר פליי של אפל לחוויית נסיעה אינטראקטיבית מושלמת. ברמת הגימור הגבוהה – הסקיי, תוכלו גם ליהנות מחלון גג נפתח לנסיעה תחת כיפת השמיים.

 

חלוקה חכמה של המושב האחורי

 

בניגוד למתחרים המציעים שלושה מושבים אחוריים בגודל זהה, ברכב toyota yaris cross  יש פיצ'ר מיוחד שהופך אותו לבחירה המועדפת למי שמשתמש בה גם לנסיעה ולמי שזקוק לתא מטען ארוך במיוחד. 

המושב האחורי מחולק בשיטת 40-20-40, כלומר ניתן לקפל את המושב המרכזי מאחור ולקבל שטח אחסון נוסף, כאשר משענות שני המושבים מימין ומשמאל משאירים מקום נוח לשני נוסעים מאחור (בשטח של 40% מהמושב האחורי לכול נוסע).

 

היכן כדאי לקנות את הקרוס החדשה של טויוטה?

 

מומלץ לרכוש את הקרוס בסוכנות המעניקה שירות לקוחות ברמה בלתי מתפשרת, ומעניקה ייעוץ להתאמה אישית של הרכב לצרכים שלכם. טויוטה רייכמן מובילה בתחום באזור המרכז מזה שלושה דורות, במתחם התצוגה בבני ברק, ומציעה: תוכניות מימון משתלמות לרכב, אפשרות לטרייד אין ואת כול דגמי טויוטה החדשים.

 

למי מתאים הרכב?

 

הרכב מתאים לכול נהג שמחפש חווית נהיגה מושלמת בשטח ובכביש, גחון גבוה, עיצוב מרשים ומפרט בטיחותי גבוה. כלי־הרכב הזה מתאים גם לבעלי עסקים שזקוקים לשאת ציוד במהלך היום, ולכאלו שרוצים לצאת לפגישת עבודה עם כלי־רכב מרשים שמסובב מבטים ברחוב. הוא מושלם גם עבור משפחות שצריכות מרחב פנימי גדול לצד תא מטען ללא גבולות. תא המטען המרווח המגיע לכ־400 ליטרים, מעניק מרחב עצום שבו ניתן לשנע ציוד או להשתמש לעגלות, אופניים ומזוודות לנסיעת פנאי בסוף השבוע.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות