מוסך מורשה תל אביב

אודות רייכמן

 

עודד רייכמן בע"מ - סוכנות מורשית טויוטה באזור תל אביב ומוסך מורשה טויוטה מנוהלת ע"י משפחת רייכמן זה 3 דורות. הסוכנות הוקמה לראשונה ב-1937, ע"י מר אלפרד רייכמן, סב המשפחה, שהקים את אחד המוסכים הראשונים בארץ והיה לשם דבר בענף הרכב. הידע המקצועי הרב שנצבר במשך השנים והחינוך לשלמות והגינות מקצועית, עבר במשפחה כחוט השני, והפך ל"מוטו" בסוכנות.

 

את המותג "טויוטה" מלווה משפחת רייכמן למן היום הראשון שמכוניות טויוטה יובאו ארצה 1991 מתוך אמונה מלאה באיכות ובבטיחות שהמוצר טויוטה מעניק ללקוח.

 

כל הידע והמיומנויות המקצועיות שנרכשו במשך דורות נרתמו להקמת אחד המוסכים החדישים והמשוכללים בארץ ליד קניון אילון, לטובת מתן שירותים לרכב מסוג טויוטה.

 

במבנה מיוחד ורחב ידיים בארבע קומות מצויות כל המחלקות לרכב: מכונאות, אולם עבודה מהגדולים בארץ ובעל מכשור חדיש, אולם תצוגה מפואר, מחלקה טכנית ודיאגנוסטיקה, חשמל ומיזוג ,פחחות וצבע, מחסן חלפים, התקנת אביזרים, מחלקת רישוי שנתי, וחדש בסוכנות - מיכשור לכיוון פרונט.

 

ברייכמן, הנחשב כמוסך מרכזי בארץ, עובדים כ-70 בעלי מקצוע מוסמכים, שעוברים השתלמויות ועדכונים באופן שוטף ע"י היבואן יוניון מוטורס בע"מ, יבואני טויוטה בישראל. מנהלי העבודה בעלי כתבי הסמכה ותעודות מוכרות ע"י משרד העבודה.

 

הסוכנות ומוסך טויוטה מפעילים מערכת בקרת איכות -ISO, תקן - בטיחות, תקן 14001 - איכות הסביבה ובעלי תן תקן הזהב בפיקוח מכון התקנים הישראלי.

 

 

 

 

רייכמן, סוכנות משנה טויוטה, חוגגת 80!

 

 

האני מאמין שלנו

שקיפות

מקצועיות

אמינות

איכות

 

לקוח/ה יקר/ה

עובדי חברת רייכמן - טויוטה תל אביב, מתחייבים לתת ללקוחותינו שירות אמין, איכותי ועל פי הסטנדרטים הנדרשים על ידי היצרן, משרד התחבורה, משרד התמ"ת והמשרד לאיכות הסביבה. מחובתינו לרשום בחשבונית בשקיפות מלאה את מק"ט החלק שהוחלף, לתאר בבהירות את העבודה שבוצעה ולבצע בקרת איכות מלאה ויחד עם זאת לשמור על בריאות עובדינו ועל סביבת עבודתינו וכמובן לבצע את כל התקנים לשמירה על איכות הסביבה וכל המשתמע מכך.

 

דע את זכויותיך !

בטרם תחילת העבודה תינתן הצעת מחיר ראשונית לביצוע העבודה. הצעת המחיר שתינתן בנויה על פי הנחיות היצרן והמלצות הצוות הטכני המקצועי של טויוטה מוסך מרכזי, לוחות האחזקה על פי הנחיות היצרן מצויים אצל יועצי השירות, ניתן לבקש מהם להדפיס זאת עבורך בכל עת.

 

במהלך הטיפול / תיקון נבדקים אלמנטים רבים כגון: בלמים, רצועות, בולמים, גומיות, נוזלים, אורות, לחץ אויר בצמיגים, ועוד...

 

כאשר מסתמנת סטיה של מעל ל-20 ש"ח כולל מע"מ מהצעת המחיר הראשונית, קיימת חובת דיווח של יועץ השירות ללקוח/ה.

 

חובתו ליצור קשר עם הלקוח/ה ולבקש את אישורו/ה לביצוע התיקון, האישור יכול להינתן גם טלפונית. יועץ השירות חייב לתעד את הרחבת העבודה, תוך ציון שמו של הלקוח אשר אישר את אותה ההרחבה (חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרת איכות ושיפור השירות).

 

כאשר מתבצע תיקון במסגרת אחריות, זכות הלקוח/ה לקבל העתק מכרטיס העבודה בגין העבודה שבוצעה, כולל הסברים מקיפים על העבודה שבוצעה גם עם החשבונית יוצאת על הגורם המשלם - היבואן.

 

הלקוח/ה זכאי/ת בכל עת לקבל הסבר ממצה בגין כל עבודה שבוצעה ברכב, ההסבר יהיה לשביעות רצון מלאה של הלקוח/ה.

 

בהחלפת מצברים, דרוש/י מיועץ השירות את כתב האחריות המקורי של יצרן המצברים.

 

בתיקוני פחחות עם שמאי וגם בתיקוני הסדר דרוש/י מיועץ השירות, העתק של החשבונית שיצאה לגורם המשלם, חברת הביטוח, תוך ציון מי השמאי שבדק את רכבכם ופרטי ההתקשרות עימו.

 

עבור חלקים מקוריים קיימת אחריות יצרן בת שנה. עבור חלקים חליפיים האחריות הינה לתקופה של 6 חודשים.

 

בכל בעיה בנוגע לשירות ניתן לפנות ישירות למנהל קשרי הלקוחות, ארז חדד.
כמו כן, אשמח לשמוע הכל.

[email protected]

 

טיוטה רייכמן

 

לרשותכם תמיד

קרין רייכמן, מנכ״ל

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות