דגמי טויוטה

דגמי טויוטה - איך לבחור את הדגם שמתאים לי

קנייה של רכב חדש היא הסוף של תהליך ארוך ולא פשוט. היצע הרכבים כיום גדול מאד ויש הרבה מה לדעת, לבחור ולהחליט לפני שניגשים לסוכנות וקונים הלכה למעשה. כשרק מתחילים את התהליך ומבינים שרוצים לקנות רכב חדש ההיצע עצום ובלתי נגמר ואט אט עם התקדמות ההחלטות שמקבלים והבחירות שבוחרים ההיצע מצטמצם, דגמים שונים נפסלים ובהתמודדות נשארים הדגמים והרעיונות הרלוונטיים בלבד. כך הדבר לפני בחירה מתוך דגמי טויוטה. גם כשיודעים שרוצים אך ורק רכב של טויוטה לא פשוט לפסול את הדגמים שלא רלוונטיים וצריך לדעת לא מעט מידע אודותיהם לפני שמחליטים. כעת נסקור מעט מהפרמטרים שצריך לקחת בחשבון וכל אדם צריך לבחון אותם ביחס לעצמו ולשימוש העתידי שלו ברכב החדש.

 

לכל נהג הצרכים והדרישות שלו

ללא ספק זה מה שצריך להניע את תהליך הבחירה של רכב חדש. דגמי טויוטה השונים מתאימים לסגנונות נהיגה שונים, לאופי כזה או אחר של נסיעה ותנאי שטח שנכונים לכל לקוח בנפרד. יש מי שחשובות לו תכונות כאלה ואחרות בעוד לנהג אחר יהיו חשובים דברים אחרים. זו הגדולה של חברת יצרן בינלאומית שמייצרת דגמים שונים של מכוניות שלבסוף מתוכם כל אחד ימצא בדיוק את הסוג או הדגם שמתאים לו ומשרת את המטרות שלו. מכיוון שקנייה של רכב מלווה בהוצאה כספית לא קטנה חשוב מאד לבחון לעומק מה הצרכים והדרישות, לנתח את המפרט הטכני של כל דגם בנפרד וכך אט אט להבין מה עדיף על פני מה, כמו גם אילו דגמים הופכים בעיצומו של התהליך להיות לא רלוונטיים. להלן כמה קריטריונים שצריך לבחון אותם ולבדוק אותם לעומק –

·         סוג הנוסעים – כמה נוסעים יהיו באוטו בדרך כלל בנסיעות? יש לכך משמעות בבחירת רכב גדול או קטן, רחב יחסית או צר. אם לדוגמא, במושב האחורי אמורים לשבת שניים או שלושה אנשים בוגרים – עדיף לבחור בדגם רחב יותר.

·         דגם משפחתי – לא בכדי יש קטגוריה שלמה בעולם הרכב שמכונה רכבים משפחתיים. יצרניות המכוניות וטויוטה בראשן, יודעות לתת מענה מצוין למשפחות עם ילדים בגילאים שונים. ההתייחסות למשפחות באה לידי ביטוי ברוחב המושב האחורי, בנפח תא המטען ובנוחות ההגעה ממושב הנוסע הקדמי לילדים שיושבים מאחור. מומלץ לבחון את הדגמים בקטגוריה זו אם מחפשים רכב חדש שישרת את המשפחה.

·         תקציב – רכב חדש עולה הרבה כסף, ללא ספק. מכאן שיש חשיבות גבוהה להעמדת תקציב ברור לרכישה וחשוב עוד יותר לעמוד בו ולא לחרוג ממנו. דרך סוכנות טויוטה אפשר ליהנות ממסלולי מימון שונים, בין אם עבור כל הסכום הדרוש ובין אם עבור ההשלמה להון העצמי שקיים בידיו של הלקוח בצורה נזילה וזמינה. ברוב המקרים אין את הסכום הדרוש במזומן ולכן מסלולי מימון שונים יכולים לעשות את ההבדל ולסייע רבות בתשלום עבור הרכב החדש.

·         צורה וצבע – ללא ספק מדובר בעניין של טעם אישי אך מכיוון שהרכב ישמש את בעליו הרבה מאד, גם זה קריטריון חשוב מאד, לפחות כמו כל קריטריון אחר. הצבע חייב להיות כזה שחביב ואהוב על בעליו של הרכב ובני המשפחה, הצורה צריכה להיות יפה ומזמינה ובאופן כללי מי שינהג הרבה ברכב צריך לדמיין את עצמו נוסע בכבישים ברכב זה ולוודא שהוא אוהב את מה שהוא רואה בעיני רוחו.

·         סמל סטטוס – יש בין דגמי טויוטה רכבים שנחשבים לסמל סטטוס וגם זה עשוי להיות קריטריון שימשוך אנשים לבחור בדגמים אלה. כך גם הרכבים החדישים שמבוססים על הנעה היברידית, שמהווים את חזית הטכנולוגיה ואת הדגמים העכשוויים ביותר. הנהג רוצה להשאיר חותם בקרב מי שרואה אותו נוסע ברכב החדש שלו ולכן יבחר רכב שהוא ירגיש שהוא נראה בו טוב.

·         נתונים טכניים – תוך כמה זמן מאיץ הדגם ממצב עצירה למהירות של 100 קמ"ש? אילו תוספות מותקנות בו? האם הוא מאובזר בתוספות שנחשבות למותרות (מסכי מולטימדיה, למשל), מה גודל החלל הפנימי ומה המידות שלו? כל אלה נתונים טכניים יבשים אולי אבל יש את מי שהם עקרוניים וחשובים לו ועל פיהם תתקבל החלטה כזאת או אחרת.

 

בחירה של הרכב החדש

יש מי שייקח לו כמה חודשים לבחור את הדגם שהכי יתאים לו ולצרכים שלו ויש את מי שיחליט שהוא מעוניין באחד הדגמים של טויוטה ולא יהיה משנה לו איזה מהדגמים. הוא יגיע אל הסוכנות, יתעניין מה יש במלאי, יברר את המחיר ואת תנאי המימון (וכמובן איך תנאי המימון יכולים להתאים לו) ויקבל החלטה מהירה על המקום. אין ספק שבכל אחד מהמקרים יהיו בסופו של דבר לקוחות מרוצים ושבעי רצון מהרכבים שהם בחרו וההבדל בין אלה לבין אלה נעוץ בתכונות אישיות ומאפיינים אישיים שלא קשורים לבחירה בדגם זה או אחר. הדבר שהכי חשוב מבחינת מי שמוכר את הרכבים זה שהלקוח שלו יהיה מרוצה, שהרכב שלו יעמוד במשימות שמוטלות עליו ושהוא עצמו כמובן יהיה מרוצה מהבחירה שבחר.

קנייה של רכב חדש מלווה בהתרגשות שמסרבת לעבור גם זמן רב לאחר שהרכב כבר הגיע ונכנס לשימוש של בעליו החדשים או של בני המשפחה השונים. תהיה שמירה אדוקה וקפדנית על הניקיון והיופי של הרכב, על סדר וניקיון וכמובן ייקבעו חוקים חדשים בנוגע להתנהגות ברכב. אט אט הרכב יהפוך להיות יותר ויותר מובן מאליו וההתייחסות אליו תהיה בהתאם. עדיין הרכב תמיד יישאר חלק משגרת היומיום של כל המשפחה וככזה הוא יהיה אהוב ושמור כל עוד הוא יישאר אצל אותם הבעלים.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות